Obserwatorzy

środa, 9 kwietnia 2014

Wielkanoc - papierowa wiklina

Ostatnio spędziłam kilka dni na skręcaniu rurek i stworzyłam kilka kurek i zajączka . Kurki robiłam po raz pierwszy i przyznam że bardzo mi się podobają , dodatkowo można w nich schować jajeczka czekoladowa to bardzo fajna dekoracja świąteczna








Kolorowe jajeczka oklejane bibułą to jest nasza wspólna praca z moim 10 letnim synkiem Kubusiem  , ja skręcam bibułę na sznureczki a on okleja uważam że robi to bardzo ładnie :)



i kolej na jajeczka ozdabiane decoupage


6 komentarzy:

  1. jejku same cudowności a z synusia zdolny chłopak.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne prace, Twoje kurki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ozdoby! Kurki z pierwszego zdjęcia są fantastyczne. Ja znowu w tym roku nie zdążę takich zrobić, więc będę oglądać Twoje :-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wiele pięknych prac... I stadko wielkanocnych zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:)Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje prace:) I za te cuda co tworzysz zostawiam nominację:) Zapraszam do mnie po szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...