Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

CANDY

Mój blog powstał trzy lata temu , więc pomyślałam , że to dobra okazja , żeby przygotować małe co nie co dla wszystkich którzy zaglądają na mojego bloga i będą chcieli przygarnąć moje skromne prace .
Jest to pierwsza zabawa jaką organizuję na swoim blogu 

 Do zabawy zapraszam osoby posiadające bloga
 Oto kilka zasad:
 - Trzeba zostawić jeden komentarz pod tym postem i zadeklarować chęć udziału w zabawie.
- Umieścić na swoim blogu na pasku bocznym podlinkowane zdjęcie z moim candy
 - Dołączyć do grona moich obserwatorów
 - Zabawa trwa od dzisiaj do 10 lutego 2013r.

 11 lutego wylosuję 1 osobę spośród wszystkich którzy pozostawią komentarz pod tym postem , a dla obserwatorów mojego bloga  przewiduję  niespodziankę .....



 Zapraszam do zabawy

21 komentarzy:

  1. Nie może mnie tu zabraknąć i z przyjemnością rozpoczynam kolejkę po te cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne podarunki, więc zapisuje sie na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy wyplatasz, więc nie mogę się im oprzeć i czym prędzej ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce. Baner już na moim blogu:
    http://wmieszkanku.blogspot.com/
    Do obserwatorów też jestem już dodana

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie gratuluje rocznicy i zycze dalszej wytrwalosci w blogowaniu :) Po takie cudenka jakie tworzysz ustawiam sie z przyjemnoscia w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i też się zgłaszam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnoscia zapisuje sie i oczywiscie obserwuje :)
    Pozdrawiam cieplo
    Izabela
    Ps. Zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Ja także ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Przepiękne nagrody :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja przyłączam się do zabawy:) Gratuluję pięknej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnej rocznicy!
    I przyłączam się do zabawy. Prezenty przygotowałaś niezwykłe:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do rocznicowej zabawy i życzę wielu, wielu lat udanego blogowania i robótkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No piękne, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja zapisuje sie na te cudenka

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne nagrody :)
    ustawiam się w kolejce :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli mogę to i ja z przyjemnością przygarnęłabym te cuda...

    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się zgłaszam po te śliczności!!!
    Zapraszam też do mnie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością biorę udział w Candy i gratuluję wspaniałej rocznicy:) Tworzysz tak piękne prace, że już zaczynam trzymać kciuki za wygraną:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chętnie się zapisuje na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja zdążyłam?? Jeśli tak to bardzo się cieszę :) banerek już zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...