Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Ozdoby świąteczne

 W tym roku moja choinka wygląda właśnie tak , a swój wygląd zawdzięcza trzem wspaniałym dziewczynom o wspólnym imieniu Gosia . To one zrobiły dla mnie te wspaniałe śnieżynki , aniołki i dzwoneczki . Jestem im bardzo wdzięczna i z całego serca dziękuję :)








 Bombka karczoch  to też prezent od Gosi

 Choinka to prezent od Magdy niestety zdjęcie nie oddaje jej uroku , w rzeczywistości wygląda pięknie
 Kolejny prezent od Gosi , świeczki zdobiły nasz  stół w  wigilijny wieczór
 Gwiazdka od Agnieszki
 Dzwoneczki to moja praca zdobią moją kuchnię

 Choineczka od Gosi , maluchy zabrały ją do swego pokoju
 Wianek to moja robota
Wszystkim bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty , ja też przygotowałam dla nich jakieś niespodzianki ale  nie miałam czasu na zrobienie zdjęć ale wiem że moje niespodzianki spodobały się dziewczynom . Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga  :)

5 komentarzy:

  1. Zarówno choinka, jak i prezenty są przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czytać, że moje gwiazdki zdobią Twoją choinkę i wigilijny stół:)) Moja choinka też przypomina mi o Tobie Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są Twoje dekoracje!! Dostałamw tym roku kilka szydełkowych cudów i absolutnie się w nich zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Twoje prace z papierowej wikliny są mistrzowskie. Tak trzymać. Wymarzonego zakończenia roku bieżącego i jeszcze lepszego Nowego Roku, obfitującego w nowe siły, pomysły i spełnione marzenia, Ci życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choinka - cudne ozdoby :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...