Obserwatorzy

poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Wymaina u Lucynki

Brałam udział w wymianach na forum , ale pierwszy raz zapisałam się na wymianę blogową , po raz kolejny przekonałam się że wymiany to wspaniała sprawa . A teraz zdjęcia wspaniałych niespodzianek jakie do mnie dotarły przed świętami , śliczne jajko i wspaniała karteczka , zrobione techniką , która jest dla mnie całkowicie obca i której nawet nie będę próbowała się uczyc ,
Prześliczne kolczyki które widziałam tylko przez moment, ponieważ jak wpadły w ręce mojej córci to już nie wróciły teraz mogę je podziwiac tylko na jej uszach
Moniko (monique), bardzo ale to bardzo dziękuję za wspaniałą niespodziankę
A ja przygotowałam dla Agnieszki (Agu-sia) takie oto jajeczka i karteczkę ponieważ przed wysłaniem nie zrobiłam zdjęcia ,więc pozwoliłam sobie skopiowac zdjęcie mojej niespodzianki z blogu Agu-si mam nadzieję że się nie pogniewa

2 komentarze:

  1. Witaj!! Bardzo się cieszę, że prezencik się spodobał:) Pozdrawiam Cię gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś i przygotowałaś! Dziękuję za udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...