Obserwatorzy

piątek, 3 lutego 2012

Dziękuję za wyróżnienie

Otrzymałam wyróżnienie od Justynki z blogu HAFTYTINY  za  które bardzo serdecznie  dziękuję . Sprawiłaś mi niezwykłą niespodziankę tym bardziej że jest to moje pierwsze wyróżnienie



wypada napisać coś o sobie , cóż mogę napisać ?
1.  Lubię wszelkie robótki ręczne
2. Lubię robić coś z niczego
3. Uwielbiam poranną kawę i dobre ciacho
4.  Cenię szczerość, nie lubię obłudy
5. Moja rodzina jest dla mnie wszystkim
6. Chciałabym zwiedzić Polskę wzdłuż i wszerz 
7. Jestem maniaczką , chomikuję wszystko co mi wpadnie w ręce , wszystko kiedyś się przyda

 Chciałabym wyróżnić następujące blogi :
1   UMONIQUE
2   PRACOWNIA BASI
3   AGU-SIA          
4   MÓJ WŁASNY ŚWIAT  
5    PASJE ELŻBIETY
6    DOBRA I JEJ PASJE
7    ANJA-MOJE PASJE
8    NIEBIESKO MI
9    PAPIEROWA PASJA
10  ESOPHIE


 bardzo trudno było mi wybrać 10 blogów , ponieważ wszystkie blogi na które zaglądam zasługują na wyróżnienie

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci kochana za to wyroznienie

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie.
    Mogę się podpisać pod tym co napisałaś o sobie, też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie, zasłużyłaś sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serca dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje bardzo Kochana za moje pierwsze wyroznienie, zamieszcze info na moim blogu niebawem (gdy powroce do blogowania), buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...